Night Stalker .
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anime RPG ...

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

All that has to be done

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

All that has to be done - Page 2 Empty
PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeThu Jul 14, 2011 3:01 am

Nu am de unde sa stiu inca.
Ii raspund analizand putin exteriorul localului. Am zambit ironic, iesind din masina.
Ma mir singura de increderea pe care ti-o acord.
Spun usor amuzata, luand-o inaintea tanarului.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeThu Jul 14, 2011 9:02 am

Intrase în local şi tăcera să lăsă. Jumătate din lumea de acolo se uita la el de parcă ar fi cine ştie cine. Oftase şi, cât ţinea uşa ca să între şi Marion, ceru o masă la privat, în 'camera lui'. Zâmbise la auzul acestui nume. Îi plăcea cum suna. Râse, şi îi spuse tinerei:
Pe aici.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeThu Jul 14, 2011 11:52 am

Eram destul de impresionata de impresia pe care tanarul o facu in local. Am zambit cu incredere, indreptandu-ma spre locul ce-mi fusese indicat.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeThu Jul 14, 2011 11:13 pm

O urmez, făcând tăcerea din cafenea să dispară, iar localul să-şi revină la monotonia iniţială. Ochii i se îngustară când a văzut că lângă masa lor era cineva. Avea de gând să îi facă vânt. Dar nu acum, când nu-l vedea Marion. Îi arătă tinerei masa din colţ, de lângă geam.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeFri Jul 15, 2011 4:10 am

Fara a spune nimic, m-am indreptat spre masa care era mereu ocupata de dansul, cel mai probabil. Nu m-am asezat pe scaun, inainte sa analizez sumar privelistea ce mi-o oferea geamul.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 7:39 am

Trase scaunul fetei şi aşteptă ca ea să se aşeze. Privi cu colţul ochiului cum doi angajaţi îl ridicau pe omul de la masa de lângă a noastră.
Puteţi comanda ce doriţi, domnule von Relin. E din partea casei. spuse unul dintre angajaţi.
Jose râse şi dădu din cap.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 7:40 am

M-am asezat incet, privindu-l pe tanar in ochi.
A fost usor sa observ cat de bine era tratat el, dar si cat de rau se purtau cu cel de alaturi.
Am privit scena, putin ingrijorata.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 7:48 am

Îi zâmbise uşor fetei, aşezându-se la celălalt scaun. Oftă, recunoscând chipul celu luat de acolo. Spiona spionul, foarte nereuşit.
Ce vrei? întrebase Jose ăntinzându-i unul dintre cele două meniuri aşezate pe masă.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 7:58 am

Am luat usor meniul intre degete, studiind prima pagina, dar am renuntat, cerand apa plata cu gheata.
Am continuat sa-l privesc pe cel luat, pana cand acesta imi zambi intr-un mod provocator, usor malefic.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:02 am

Oftase, văzându-l. Întindea coarda până unde nu trebuia. Jose avuse primul instinct să se ridice şi să-l ducă el singur în şuturi până afară. Se răzgândi, cerând un vin roşu.
Doar o apă?
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:04 am

Poate mai tarziu imi va reveni pofta de mancare.
Ii zambesc scurt, incercand sa-mi ascund reactiile. Eram oarecum speriata de privirea primita mai devreme...
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:15 am

O citi ca pe o carte deschisă. Prostul de K. o speriase. Oftă, lăsând meniul jos.
Te-a speriat prostul de la cealaltă masă? întrebă zâmbind uşor către ea.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:21 am

Da...
Am raspuns privind aeriana in urma lui. Dandu-mi seama ce facusem, imi intorc privirea uimita catre Joseph, incercand sa repar ce facusem.
Dar, nu conteaza... Adica... Uhm, las-o balta. Cred ca voi comanda ceva pana la urma.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:30 am

Râse auzind cum se bâlbâia, încercând să repare ceva ce nu putea. Se opri, auzind uşa cum se trânteşte din cauza vântului.
Lasă-l în pace. Era acolo pentru mine şi nimic mai mult. spuse acesta privind-o pe Marion în ochi.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 8:34 am

Oftez scurt, privindu-l in ochi inapoi.
Bine... Am incredere in tine.
Spun asta, apoi iau meniul, privindu-l in timp ce zambeam.
Back to top Go down
Joseph von Relin

Joseph von Relin

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 9:01 am

Zâmbise larg, privind-o printre gene. Îşi lăsă capul pe spate, privind cum apa şi vinul roşu sunt aduse de un chelner. Lăsă tava pe masă, aşteptând ca noi să ne luăm paharele.
Back to top Go down
Marion Hayley Schleine

Marion Hayley Schleine

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitimeSat Jul 16, 2011 12:15 pm

Am oftat scurt, luand din greseala paharul cu bautura comandata de tanar, sorbind scurt, pentru a-mi da seama dupa gust ca defapt nu era ceea ce eu dorisem. O las usor, privindu-l aeriana in ochi pe cel din fata mea.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: All that has to be done   All that has to be done - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down

All that has to be done
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Night Stalker . :: Înafara oraşului . :: Far .-
Jump to: